نمایندگی تصفیه آب در شیراز

نمایندگی خدمات فروش تصفیه آب در شیراز

نمایندگی تصفیه آب در شیراز

نمایندگی خدمات فروش تصفیه آب در شیراز

نمایندگی خدمات فروش تصفیه آب در شیراز-عظیمی 09174935800

نمایندگی تصفیه آب در شیراز

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۰ ب.ظ

قیمت دستگاه های تصفیه آب به عوامل مختلفی مانند روش تصفیه آن ، نوع فیلترها ، اندازه ، کیفیت قطعات به کار رفته و برند آنها و ... بستگی دارد  دستگاه هایی که دارای فیلتر ممبران و سیستم اسمز معکوس می باشند دستگاه های دقیق تر و گران تری هستند که آب را در مرحله تصفیه می کنند و فیلتر مرحله چهارم آنها ممبران که قلب این نوع دستگاه ها میباشد که با برق کار میکنند و RO نامیده میشوند. دستگاه های دیگری که فاقد این فیلتر می باشند 3 یا 4 مرحله ای بوده و در بعضی مواقع 6 فیلتر که با نام UF در بازار هستند که از ارزان ترینآن ها است. 


قیمت تصفیه آب خانگی را نمیتوان دقیق گفت چون اکثرا این نوع دستگاهها وارداتی هستند و بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران ساخت کشور تایوان با تحت لیسانس کشورهایی مثل امریکا و کانادا هستند که از معتبرترین برندهای این دستگاهها میتوان سافت واتر soft water و آکوا AQUA را نام برد.


برای خرید یک دستگاه تصفیه آب باید کیفیت و کارایی دستگاه را مد نظر قرار دهید و استاندارد های جهانی NSF و WATER QUALITY توجه کنید و سیستم کارایی دستگاه به نسبت آب منطقه خود برای تصفیه بهتر را اولویت خود قرار دهید.


آدرس:شعبه 1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی  نبش کوچه طبقه2واحد 4


شعبه 2- بلوار صنایع بعد از شهرک آرین به سمت گلستان روبروی شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه28/1


  • نمایندگی تصفیه آب-سید علی رضا عظیمی در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی